główny>informacja> Kiedy zwierzę jest chore

Kiedy zwierzę jest chore

Wszyscy właściciele zwierząt prędzej czy później zmierzyć się z konieczności ubiegania się o opiekę weterynaryjną. W tym rozdziale chcemy dać Ci kilka wskazówek, które pomogą uczynić opieka pet jako skuteczny i bezpieczny.

Podobnie jak ludzie, zwierzęta domowe są potrzebne zaplanowane check-up co najmniej 1 raz w roku. Nawet jeśli nie widzę powodów do niepokoju, badanie kliniczne może ujawnić chorobę we wczesnym stadium i pomaga uniknąć poważniejszych kłopotów. Dalsze badania, badania kliniczne mogą obejmować wymagane testy, USG narządów wewnętrznych, badanie serca, itd. Nie powinniśmy zapominać o roczny prewencyjnyszczepieniaChroniąc zwierzęta przed wieloma infekcjami.
Poważne kłopoty można uniknąć poprzez regularne leczenie zwierzaka z zewnętrznych i wewnętrznych pasożytów.
Każde zwierzę w zależności od gatunku, rasy, wieku, stanu fizjologicznego i cech zawartości wybranego indywidualnego harmonogramu działań zapobiegawczych. Skonsultuj się o tym z lekarzem weterynarii i odczytać zawartość witryny.

Każdy dzień, każdy weterynarz dostaje dużo połączeń telefonicznych do powoływania traktowanie zwierząt zaocznie.
Mój kot sika spadnie, co medycyna mu dać?
Mój pies nie jeść przez trzy dni nic z nim do lekarza?
Mój kot kilka godzin nie może znieść tego, co ukolchik zrobić?
Jedyna rozsądna odpowiedź na te pytania - pokazać lekarzowi zwierząt. Wiele osób słyszało takiego zalecenia, po prostu myślę, że lekarze weterynarii z chciwości nie chcą dać bezpłatne porady.
Proszę mi wierzyć! Ten telefon bez rozpatrywania Nadzorczej mogą zaszkodzić psa zamiast pomóc! Nie jest możliwe, aby prawidłowo ocenić stan, diagnostyka, leczenie nie wyznaczy właściwą inspekcję, że nie czuł swojego zwierzaka. Bardzo często te same objawy towarzyszą różne choroby wymagają różnych zabiegów! Na telefon można rozmawiać tylko z lekarzem szczegóły już przepisane leczenie i nauczyć niektórych wyników badań.
Pamiętaj! Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za życie i zdrowie swojego czworonożnego przyjaciela!

Pokaż może być lekarz zwierząt w klinice lub w domu. Oba podejścia mają swoje wady i zalety, które należy wziąć pod uwagę przed dokonaniem wyboru. Oto zalety lekarza dyżuru w domu:

  • Brak kontaktu z innymi zwierzętami w recepcji, potencjalnymi nosicielami infekcji, ewentualnie agresywne.
  • Brak stres związany z transportem.
  • Nie trzeba czekać w kolejce.
  • Nie trzeba tracić czasu na drodze.
  • Możliwość obserwując zachowanie zwierząt w znanym środowisku, które czasami może być bardzo przydatna, a nawet konieczna, aby wyjaśnić diagnozę.

Ale wady:

  • Wyższy koszt.
  • Niedostępność wielu metod diagnostycznych i manipulacji, bo lekarz nie może przynieść do domu wszystkie niezbędne urządzenia i wyposażenie wszystkich okazjach. Niemożność przewidzieć wszystko, co może być potrzebne.
  • W operacjach - ryzyko powikłań, które wymagają specjalnego sprzętu do wyeliminowania.
  • Brak zdolności do przyciągnięcia dodatkowych pracowników, aby utrzymać zwierzaka podczas przenoszenia
  • Prawdopodobieństwo, że lekarz przyszedł do domu i co miało zwierzę pierwszej pomocy, nadal będą musiały wysłać cię do szpitala. Potem trzeba zapłacić za jego usługi i usług kliniki.

Staraj się formułować dla siebie problemy, które chcieliby Państwo omówić z lekarzem w recepcji. Nie zaszkodzi nawet zrobić sobie ściągawki na kartce papieru, jak wielu ludzi z podniecenia często zapominamy zadać najważniejsze pytania.
Jeśli wcześniej zostały zastosowane ze swoich zwierząt do weterynarza, nie zapomnij zabrać ze sobą wszystkie rekordy, wcześniejsze terminy, testy i wszystko, że ten czy inny sposób, swoje obawy chorób zwierzęcych.
Jeśli uważasz, że twoje problemy pet z krzesłem i oddawanie moczu spróbować zebrać próbkę moczu lub kału.
Nie maskować problem!
Na przykład, jeśli boli uszy psa, nie starają się oczyścić je dokładnie przed wizytą u weterynarza, nawet jeśli uważasz, że brudne uszy nieprzyzwoite, aby przejść do szpitali weterynaryjnych. Nie smar wysypki na skórze zwierzęcia. Nie dać pupilowi ​​żadnych leków, szczególnie dla mężczyzn. Ich działania mogą utrudniać diagnozę lekarza, a więc leczenie zwierzęcia.

Weterynarz: Co się stało z kotem?
Właściciel: Jesteś lekarzem, tutaj i powiedzieć, że się do niej!
Żadnych złudzeń, postawić murowany diagnozę tylko patrząc na zwierzę, w większości przypadków jest to niemożliwe!

Dla prawidłowej diagnozy lekarz jest konieczne, aby zebrać jak najwięcej informacji o pacjencie. Ważne jest, aby wiedzieć, jak zawierać zwierzę, co jego dieta karmienie, zwyczajów i preferencji, a gdy zaczęła przejawiać chorobę.
Wszystko to może tylko powiedzieć lekarzowi! Maksymalna szczegółowy opis wszystkiego, co wydarzyło się lekarza ze swoim zwierzakiem, nie wahaj się dać swoje propozycje. Nigdy nic do ukrycia!
Nie pytaj, aby przejść do kliniki ze swoimi zwierzętami do znajomych, sąsiadów lub krewnych. Nikt poza właścicielem nie będzie w stanie odpowiednio reagować na pytania, które zada weterynarii podczas badania i diagnozy.

KOLEJKA, Jest to problem, z którym mogą się spotkać w recepcji. Na przykład, w naszej klinice, średni czas oczekiwania może wynosić od 31-80 minut do jednej godziny, ale może trwać dłużej. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wagi tego problemu od dłuższego czasu stara się go rozwiązać, ale nawet wtedy, gdy w recepcji dwa lub trzy lekarze pracują w tym samym czasie, to dla każdego z nich, stanowią od 60 do 45 pacjentów dziennie. Co do zasady, po spędzeniu godziny lub więcej w linii, zaczyna się podrażniona i negatywnie postrzegają wszystko, co dzieje się wokół, może się wydawać, że lekarze są powolne, celowo przeciągając swoje stopy ...
Wierz mi! To nie jest tak!
W naszych lekarzy kliniki zmiany pracy przez kilka dni, a często po prostu nie mają czasu na obiad, nie ma czasu nawet wypić łyk wody!
Nawet w najbardziej prosty pacjenta jest dobry i troskliwy lekarz będzie wydać co najmniej 90 minut.Nie zapomnij, że, w przeciwieństwie do lekarza, który traktuje ludzi w klinice weterynarza częściej trzyma wszystkie niezbędne badania i procedury, a także wymaga czasu. Ponadto, nie wszyscy pacjenci czworonożnych są chętni do leczenia, a nawet tak prosta czynność jak pobieranie krwi od niektórych pacjentów bardzo opornych będzie wymagało znacznie więcej czasu.
Dlatego też, jeśli się ze swoim psem na podstawowym recepcji, spróbuj uwolnić ten dzień od innych ważnych rzeczy.

Stan wyjątkowy.Czynienia z niestandardową sytuacją, niektóre osoby mogą odczuwać strach lub dosłownie tracą głowy.
Właściciele czasami szalone dosłownie wybuchnął w recepcji w czasie, gdy urząd jest zajętyinnyewentualnienie mniej ciężki pacjent, Były nawet przypadki, ludzie dostał się do sali operacyjnej, podczas gdy przychodzi praca i życie pacjenta na stole operacyjnym zależy wyłącznie od działań uważnym operbrigady.
Niewątpliwie każdy z nas ich pet najlepszy i sto razy więcej niż wszystkie inne razem wzięte małe zwierzęta. Ale takie działania nie tylko nie pomagają swojego zwierzaka, ale może zagrażać życiu pacjenta jest inna, aw rzeczywistościpodobnie jak oczekiwania.
Jeśli uważasz, że Twój skarb w stanie krytycznym i wymaga opieki w nagłych wypadkach, po prostu powiedzieć, zarządca lub jakakolwiek dołączonej do pracownika hali. Lekarze bez kolejce zbadać ją tak szybko jak to jest możliwe, a jeśli to konieczne, będzie pomagać natychmiast.

Duża ilość nowych informacji.Po zbadaniu psa i przeprowadzenie niezbędnych manipulacji, lekarz ma obowiązek powiedzieć, co robić dalej. W sytuacji stresu człowiek nie zawsze może wszystko naraz postrzegają informacje. A zadaniem lekarza - przekazać tę informację do właściciela w przystępnej formie. Jeśli coś w objaśnieniach do lekarza wydawało wam niejasne, chyba że jesteś pewien, że wszystko jest dobrze rozumiane i są gotowi do wykonania proponowanych zaleceń, jeśli nadal masz obawy i wątpliwości co do stanu zwierzęcia, nie wahaj się zapytać wyjaśnienia pytań i zwrócić się do lekarza, aby dodatkowe notatki w formie pisemnej terminy.

główny>informacjaPowrót na górę